bila hati terasa sunyi ,di sini ku luahkan rasa hati.....

Ahad, 30 Januari 2011

~kisah aku dan dia~

actually aku nak buat luahan perasaan ni kat blog ni..aku dah x tau nak cerita kat sapa g.....sesungguhnya ati aku dah berbunga2 kantan lagi dah ni..bukan bunga2 cinta..ekekekeke......boley tara tu...nak jer aku cakap kat dier yang aku ni dah suka sgt2 kat dia, tp takottt..hahaa..takot kna reject..malu jer aku.....hahaha....pe2 pon slow dulu r..btol x?org cakap x knl maka x cinta, sbaiknya biar aku knl dia betul2 dulu pastu baru la usaha keras skit..huhuhu...hmmmmm..ssh la bila penyakit cam ni mai menyerag dalam hidup aku, sume kja x jadi lol.....pe yg aku harus buat yer kalo cmni la jadinya?menyesal gak aku knl gan dia..x, xdela sampai thp ni aku punya syiokk kat dier..huargh huargh..al maklum la, aku ni payah skit nak jatuh2 cinta nie.....skali dah jatuh cinta, parah..............kalo blh aku nak jer dia tahu yg aku betol2 skekan dia...xkan la dia x perasan yer yg selama ni aku knl dia, sikit aku punya ske kat dia..huarghhuarghh....xpe..tunggu dn lihat jelah kisah seterusnya ape yang akan berlaku..huhuhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan